Organisatie

Stichting WGC Huizen is een stichting zonder winstoogmerk. De eindverantwoordelijkheid ligt bij de bestuurder. Het toezicht wordt gevormd door de Raad van Toezicht. De Stichting kent een cliëntenraad (in oprichting).

icoon-omlaag-geel

Raad van Bestuur

WGC Huizen kent een eenhoofdige raad van bestuur. De directeur/bestuurder is Robert Boersma.

Raad van Toezicht

De Raad van Toezicht houdt toezicht op de raad van bestuur en het beleid van WGC Huizen. De raad van toezicht bestaat uit vijf leden.
De Raad van Toezicht bestaat uit:

  • Mevrouw L.M. Tijhaar (voorzitter)
  • Mevrouw A. Valent
  • Mevrouw H. Rippen
  • De heer A. Makkinje
  • De heer P. Achterberg

Cliëntenraad

In 2021 is de eerste cliëntenraad van de WGC geïnstalleerd. De cliëntenraad heeft de behartiging van de gemeenschappelijke belangen van alle cliënten als taak. Naast een aantal wettelijke rechten die de raad heeft is de raad nog op zoek naar de beste manier om de belangenbehartiging vanuit de cliënten vorm te geven voor de WGC Huizen.

De cliëntenraad heeft nu vijf leden:

  • De heer R. van Harskamp
  • De heer E.J. van Tulder
  • Mevrouw J. van Stijgeren
  • Mevrouw M. Hilhorst
  • Mevrouw E. Verbree

De cliëntenraad zoekt nog nieuwe leden. Bent u geïnteresseerd of wilt u iets delen neem dan contact met de cliëntenraad via de e-mail: clientenraad@wgchuizen.nl. Uw bericht komt rechtstreeks bij de cliëntenraad aan.

Directie en Administratie

Directie en administratie zorgen samen voor alle niet-zorginhoudelijke zaken binnen de gezondheidscentra.

De directie is eindverantwoordelijk voor de financiële resultaten en de kwaliteit van de geleverde diensten binnen de stichting.

De medewerkers op de administratie zorgen voor de financiële afhandeling van de dienstverlening door het declareren van behandelingen bij de zorgverzekeraars en het verzenden van facturen aan particulieren. Verder zorgt de administratie voor contacten met leveranciers, de financiële verslaglegging, het personeelsbeleid en al de verder voorkomende werkzaamheden.
De administratie is bereikbaar via de mail op: administratie@wgchuizen.nl.

Openingstijden

Maandag 08.00 uur – 14.00 uur
Dinsdag 08.00 uur – 16.30 uur
Woensdag 08.00 uur – 14.00 uur
Donderdag 08.00 uur – 16.30 uur
Vrijdag 08.00 uur – 14.00 uur

Telefoonummer

Bel naar 035-5240252

Openingstijden

Maandag 08.00 uur – 14.30 uur
Dinsdag 08.00 uur – 15.00 uur
Woensdag 08.00 uur – 12.00 uur
Donderdag 08.00 uur – 14.30 uur
Vrijdag 08.00 uur – 12.00 uur

Telefoonummer

Bel naar 035-5240252

Medewerkers

robert

Robert Boersma

Directeur / bestuurder

ivanka

Ivanka Flowerree

Hoofd administratie

administratie-cisca-kalb-de-boer

Cisca Kalb

Administratief medewerkster

miranda

Miranda Roodenburg

Financieel medewerkster

foto-c1

Cynthia Ottens

Administratief medewerkster

eveline

Eveline Patoir

Kwaliteits-/beleids
medewerker

foto-volgt-nog-4

Iman Bitar

Boekhouder

Wilt u zich inschrijven bij de huisarts?

Ik ben op zoek naar

Ga naar de inhoud