Een afspraak maken en dan?

 In Nieuws

Wanneer u naar onze praktijk belt om een afspraak te maken met de huisarts zal de assistente u vragen wat uw klachten zijn, we noemen dat triage. Onze assistenten zijn opgeleid om een uitgebreide telefonische triage te doen. Zo weet de assistente hoe snel een afspraak moet worden ingepland. Het is daarom belangrijk dat u op de vragen van de assistente zo goed mogelijk antwoord geeft.

Omdat het erg druk is in onze praktijk kan het zijn dat u langer moet wachten. Dat vinden wij ook erg vervelend. Toch maken wij tijd voor elke zorgvraag. Of uw zorgvraag voorrang moet krijgen bepaalt de assistente. De assistente is ervoor opgeleid om te beslissen hoe snel een afspraak gemaakt moet worden. Bij twijfel overlegt zij altijd met de huisarts.

Wij hopen dat u hierin met ons wilt samenwerken. Alleen op deze manier kunnen wij de juiste zorg op het juiste moment bieden.

Ik ben op zoek naar

Ga naar de inhoud